Webbplatsen använder teknik som troligen inte stöds i din webbläsare. Vissa saker kan se konstiga ut eller inte fungera. Vi rekommenderar att du byter till en modern webbläsare istället.
Gå direkt till huvudinnehållet

Support, förändrings- och felanmälan

Slutanvändare och systemadministratörer inom VGR

För mer information om support och felanmälan klicka här:
Insidan/system A-Ö/BFR/Support och felanmälan

Privata vårdgivare

Applikationssupport

I första hand läs i lathundar samt kontakta i er lokala it-support. 
För olösta frågor skicka epost till bfr.forvaltning@vgregion.se

Support för systemadministratörer

För supportärenden till BFR-förvaltningen såsom rättning, lägg till ny vårdgivare samt utredningar, maila funktionsbrevlådan om du saknar wordmallen för detta.

Vid övriga akuta felanmälningar fyll i detta formulär och bifoga i din anmälan till BFR-förvaltningen.

Länk till GE:s kundportal 
OBS! Gäller endast superusers vid frågor om teknisk applikationssupport.

Supportinformation SITHS kort

Tänk på att det är viktigt att ha i SITHS kortet innan du öppnar webbläsaren och loggar in i systemet.
Du kan läsa mer om SITHS kort, test av kort samt felsökning på denna sida: 
https://www.gitsvg.se/gits/etjanstekort/support/kontakt.htm
Där finns även bra information under frågor och svar.

Förändringsanmälan för BFR-anslutna system

Vid planerade enkla förändringar/uppgraderingar av anslutna system ska följande blankett fyllas i minst fyra veckor innan förändringen ska ske.
Anmälan om förändring i BFR-anslutet system för interna VGR
Anmälan om förändring i BFR-anslutet system för externa
Ifylld blankett skickas till bfr.forvaltning@vgregion.se

Anmälan teknisk applikationssupport GE

OBS! Gäller endast superusers.

Senast uppdaterad: 2022-06-03 11:50